جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • تمام دوره ها
  • دوره های رایگان
  • درخواست پشتیبانی
  • ورود / ثبت نام
 
  • 09102304080
  • sale@zhiragroup.ir
  • اینستاگرام ژیرا
گروه ژیرا | کوچینگ | آموزش و مشاوره کسب و کار | معماری ثروت
  • جعبه ابزار مدیران
    • ویدیو کست
    • پادکست
    • مقالات
      • موفقیت و رشد شخصی
      • بازاریابی و فروش
      • بازاریابی شبکه ای
      • برند سازی و برندینگ
      • ثروت و کارآفرینی
      • ثروت و هوش مالی
      • دیجیتال مارکتینگ
      • مدیریت و رهبری
      • مذاکره و فن بیان
      • ارتباطات موثر
  • کلینیک کسب و کار
    • مشاوره مدیریت
    • کوچینگ
    • عارضه یابی
    • خدمات مالی
    • دیجیتال مارکتینگ
  • آکادمی ژیرا
    • تمام محصولات
    • آموزش موفقیت در کسب و کار
    • آموزش موفقیت و بهبود شخصی
    • آموزش بازاریابی و فروش
    • مذاکره و فن بیان و سخنرانی
    • ارزهای دیجیتال
    • درخواست مشاوره
  • درباره گروه
    • داستان ما
    • پیام بنیانگذار (دکترجاوید)
    • درخواست مشاوره
    • قوانین و مقررات
    • ارتباط با ما
0

ورود و ثبت نام

بازاریابی ایده ، چگونه ایده های خود را بازاریابی کنیم و به فروش برسانیم؟

بازاریابی ایده و این که بدانیم چگونه ایده های هایمان را جامه عمل بپوشانیم و درآمد زایی کنیم به تنهایی دانش مهمی است و می تواند شما را از دیگر افراد خلاق و ایده پرداز متمایز کند.

بسیاری هستند که ایده های ناب و دست اول دارند و در کل ذهن خلاقی دارند ولی متاسفانه هیچ آگاهی و اطلاعی ندارند که چگئنه می توانند این ایده ها را تحقق ببخشند و در مسیر درست گام بردارند.

در نتیجه ایده های شان یا اغلب توسط دیگر افراد کشف و اجرایی می شود یا این که بعد از گذشت مدتی به راحتی به فراموشی سپرده می شود. در صورتی که با اجرایی شدن این ایده ها ممکن بود بسیاری کسب و کار دیگر نیز رونق بگیرد و خود فرد صاحب ایده تبدیل به شخصیت موفق و تاثیر گذاری شود.

آموزش فروش
۱۳۹۶-۱۱-۱۸
ارسال شده توسط مدیر سایت
1.38k بازدید

انواع مشتریان که ممکن است در کسب و کار با آن ها مواجه شوید

انواع مشتریان ، اگر در حال حاضر مدتی از کسب و کار شما می گذرد و توانسته اید تا حدی در فروش محصولات و خدمات خود موفق باشید قطعا هنگام برخورد ومواجه با مشتریان به متفاوت بودن نوع رفتار آن ها نسبت به خرید محصولات و خدمات خدمات خود دقت کرده اید.

مخصوصا زمانی که محوصلات و خدمات جدید و نوآورانه ای ارائه می دهید حتما دقت کردید که رفتار و دیدگاه های همه مشتریان پیشین و مشتریان جدید که به جمع آن ها اضافه می شوند یکسان نیست.

آموزش فروش
۱۳۹۶-۱۱-۱۵
ارسال شده توسط مدیر سایت
409 بازدید

کسب و کار چیست؟ اصول اولیه کسب و کار، ویژگی ها، اهداف و انواع

نویسندگان مختلف تعاریف متفاوتی از کسب و کار دارند. در واژه نامه ی آکسفورد کسب وکار به معنی خرید و فروش و تجارت آمده است. در واژه نامه لانگ من کسب و کار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود، گفته می شود.

آموزش فروش
۱۳۹۶-۱۱-۱۰
ارسال شده توسط مدیر سایت
1.42k بازدید

خلاقانه فکر کردن چیست و چگونه می توانیم خلاقانه فکر کنیم؟ (قسمت دوم)

خلاقانه فکر کردن هنر است. هنر نه به این معنی که شاهکار است، بلکه به این معنی که خلاقانه فکر کردن توانایی است که هر کسی ندارد.

من و شما هم ممکن است خلاقانه فکر کنیم و یا گمان کنیم که داریم خلاقانه فکر می کنیم!

مقالات2
۱۳۹۶-۱۱-۰۷
ارسال شده توسط مدیر سایت
589 بازدید

خلاقانه فکر کردن چیست و چگونه می توانیم خلاقانه فکر کنیم؟ (قسمت نخست)

خلاقانه فکر کردن هنر است. هنر نه به این معنی که شاهکار است، بلکه به این معنی که خلاقانه فکر کردن توانایی است که هر کسی ندارد.

من و شما هم ممکن است خلاقانه فکر کنیم و یا گمان کنیم که داریم خلاقانه فکر می کنیم!

مقالات2
۱۳۹۶-۱۱-۰۷
ارسال شده توسط مدیر سایت
506 بازدید

انگیزش و انگیزه داشتن، محرک و سوختی نهادین از درون شما

انگیزش (motivation) یا همان انگیزه داشتن در لغت به معنای تحرک و ترغیب است و در این مقاله منظور همان رغبت و میل انجام کار است.
به جرات می توان گفت برای انجام بسیاری از کار ها بیش از هر چیز ابتدا نیاز به انگیزه است.

مقالات2
۱۳۹۶-۱۱-۰۴
ارسال شده توسط مدیر سایت
390 بازدید

هدف ها،سه دلیل متداول که مانع از رسیدن به هدف های مان می شوند

هدف های زندگی، از جمله انگیزه های ما برای خوب زیستن هستند، هر انسانی برای خود و آینده خود اهدافی دارد که در صورت دست یابی به آن ها موجب خوشحالی و پیشرفت در زندگی فردی و اجتماعی می گردد.

بحث شناسایی و برگزیدن هدف های خوب و برجسته خود به تنهایی کتابی قطور می شود و در این مقاله مورد بحث نیست. اما اینکه دلایلی در زندگی ممکن است مانع از رسیدن افراد به اهداف خود شوند شاید به تنهایی مبحث مهمی است.

شاید شما از از جمله آن افرادی هستید که با وجود توجه و ممارست فراوان برای تک تک اهداف می جنگید ولی در نهایت با موانع نا امید کننده ای رو به رو می شوید.

مقالات2
۱۳۹۶-۱۱-۰۱
ارسال شده توسط مدیر سایت
468 بازدید

اعتقادات و باورهایی که مانع از موفقیت می شوند (7 اعتقاد اشتباه)

اعتقادات و باور ها بخش بزرگی از زندگی هر انسانی را تشکیل می دهد. بسیاری از از افراد ممکن است اعتقادات محکم و استواری نسبت به برخی مسائل داشته باشند و همین طور برخی دیگر دارای باور هایی متعادل تر و شک برانگیز تر باشند.

این اعتقادات می تواند شامل مسائل مذهبی تا دیگر مسائل اجتماعی و فرهنگی و حتی مسائل اقتصادی و روزمره انسانی باشند.

هیچ انسان عاقل و بالغی را نمی توان یافت که معتقد به رفتار، سنت و یا آیین و مذهبی نباشد، حتی آنان که مدعی رها بودن از هر آیین و اعتقادی هستند خود به این معتقدند که نباید اعتقادات خاصی داشته باشند!

مقالات2
۱۳۹۶-۱۰-۲۸
ارسال شده توسط مدیر سایت
515 بازدید

دانلود رایگان فیلم – آیا برای موفقیت فقط تغییر باورها کافیست؟

برای آنکه موفق شویم لازم است فرآیندی را…

دانلود رایگان
۱۳۹۶-۱۰-۲۵
ارسال شده توسط مدیر سایت
333 بازدید
  • 1
  • …
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • …
  • 52
جستجو در سایت
جستجو برای:
  • گروه مشاورین ژیرا
  • کلینیک کسب‌وکار ژیرا | جراحی عمیق کسب‌وکارهای ایرانی برای بقا، رشد و ثروت‌سازی پایدار
  • مانیفست نجات: معماری ثروت در عصر تلاطم
  • Enamad logo
  • 8 نشانه اثبات در مسیر موفقیت
جدیدترین نظرات
  • сколько длится премьера фильма در اصول برندسازی
  • empobia در برنامه کاریزما شو – قسمت اول – بخش دوم
  • knommog در چگونه کارآفرین شویم؟ – دانلود رایگان فیلم
  • сколько серий в фильме экспроприатор در اصول برندسازی
  • knommog در بزرگترین تفاوت بین افراد ثروتمند و افراد فقیر

آکادمی کسب و کار کاریزما

آکادمی کسب و کار کاریزما با بیش از 15 سال سابقه فعالیت به مدیران و صاحبان کسب و کار کمک می کند خودشان و کسب و کارشان را رشد داده و پله های بالاتر موفقیت را فتح کنند.

دانلود اپلیکیشن آکادمی کاریزما

خوشحالیم که به ما اعتماد می کنید

تمام حقوق محفوظ و متعلق به گروه ژیرا می باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت